Direktlänk till inlägg 23 april 2014

bra dag!

Av wilma Larsson - 23 april 2014 23:36

Hej. Hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag. Själv mår jag bra och har haft en bra dag. Solade en massa med mina bruds, fixade stallet och red. Red dressyr på åkern, gick sisådär men aja. Bättre lycka nästa gång. Senare på kvällen tog jag och tilda en pw till Enviken, vet inte riktigt hur långt det är dit men det är iaf en bra bit. Det var riktigt skönt, vi pratade och skrattade en massa. Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Ska alldeles strax ta och sova. Men ni får ha det bäst. / w

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma Larsson - 31 juli 2014 12:32

Hejsan!! Vaknade runt 12, gick ut och plockade hallon sedan fixade jag frukost. Så just nu sitter jag och äter, ska väl ut å sola sen. Men det var allt för just nu, får se om det blir nåt mer inlägg senare idag, ha det bra! //w [Bild] ...

Av wilma Larsson - 29 juli 2014 18:31

Hej! Har inte kunnat blogga pga att vårt modem gick sönder när det åskade men nu är det fixat så nu är det bara att köra igång med bloggningen igen! Idag åkte jag å familjen iväg å badade vid Storsjön (vi kallar det så men det heter nåt annat) var ga...

Av wilma Larsson - 24 juli 2014 00:28

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag! Idag har jag solat å badat med Elin, sen åkte jag å Tildis å sålde lotter på gammelgårn å efter det åkte vi in på cruising, kom hem för ett litet tag sen så vi ska alldeles strax sova! Det var allt, ha det bra //w ...

Av wilma Larsson - 22 juli 2014 20:02

Godkväll! Hoppas eran dag har varit minst lika bra som min, efter morgon turen har jag solat å badat en massa i poolen, alltså en lugn dag men det har varit så sköönt!! Å det var riktigt skönt att starta dagen tidigt med en löprunda. Ska iaf åka å ba...

Av wilma Larsson - 22 juli 2014 09:19

Godmorgon!! Uppe med tuppen idag! Vaknade runt halv sju å kunde inte somna om, suck. Så runt kvart över åtta tog jag på mig träningskläder å drog ut å sprang! Super skönt, sprang runt 40 min. Sitter ute vid poolen nu och nyss ätit frukost! Ska strax ...

Ovido - Quiz & Flashcards