Alla inlägg under maj 2014

Av wilma Larsson - 31 maj 2014 22:47

Hallå! Har haft ett uppehåll från bloggen ett tag och tänker faktiskt fortsätta med det. Har ingen motivation till att blogga så. Men håll utkik. Det kanske trillar in ett blogginlägg. Ha det bäst! //w

Av wilma Larsson - 25 maj 2014 16:27

Hej! Ja, rubriken säger vad jag har gjort i helgen. Jag har varit rätt upptagen som ni ser. Därav inge bloggande. Iaf, i fredags var jag hos mormor på middag, lördags tog jag konfirmationen, fick super fina presenter. Fick smycken från T SABO och Edblad, fick även en äkta MK väska, helt överlycklig! Sen fick jag lite pengar också. Idag var jag också i kyrkan på morgonen bara. Sen har jag bara slappat, jag å bror min cyklade iväg och köpte morsdags present, glad vart hon min mamma. Ska alldeles strax ta och cykla till stallet. Så ni får ha det bäst. / / w

Av wilma Larsson - 21 maj 2014 21:17

Ja, idag har det varit en bra dag! Varit skolan, var en helt okej dag. Fick sluta tidigare idag så det var väldigt skönt. Drog till stallet och fixade allt åt både mig och Jenny. Tog in jullan och myste å borstade henne, hon var på riktigt mys humör å det var jag å så vi stod å myste jätte länge. Min fina stjärna. Vi tog en uteritt och bara myste på. När jag kom hem åt jag sen städade jag mitt rum. Just nu ligger jag i sängen och dricker te, men ni får ha det bäst. Orkar inte blogga mer! //w

Av wilma Larsson - 19 maj 2014 22:15

Hallå. Hoppas ni mår bra. Rubriken talar, men om vad? Jo, sin egna kropp. Hur trivs du med din kropp? Är du nöjd, kan du stå å kolla i spegeln å kolla på din kropp å säga "jävlar vad snygg min kropp är, jag är verkligen nöjd över den" det är det få som kan, jag kan inte. När jag kollar mig själv i spegeln med bikini, underkläder, shorts eller nåt som gör att man visar väldigt mycket hud så ser jag bara negativa saker om mig själv. HELA tiden, det är jobbigt. För jag vill vara nöjd med min kropp, ska jag behöva gymma hela tiden å träna träna träna för att tycka att min kropp är snygg? NEJ! Det behöver man inte för att vara nöjd med sin kropp, det handlar oftast om sin självkänsla. Är den inte så bra så ser du oftast ner på dig själv, tråkigt men sant. Å självkänslan är något många unga tjejer behöver stärka upp. Jag behöver å jag känner flera stycken som behöver det. Men hur? Jo, antingen söker du på tips om hur man stärker sin självkänsla på internet. Eller pratar med någon om det, nån som kan förklara för dig hur perfekt du är precis som du är. Eller så går du till en skolkurator, dom är jätte bra att prata med och ger dig tusen bra tips. Men, sen finns det såna som verkligen känner att dom vill träna å ha den där suuuper snygga kroppen, så sure. Sätt igång å träna. Fixa motivation, Kötta. Men glöm aldrig bort att du är vacker som du är. Du behöver inte ändra på dig för att vara nöjd eller passa in. Alla är perfekta på sitt sätt. Punkt.

Av wilma Larsson - 14 maj 2014 21:48

Hej, hur mår ni? Själv mår jag bra. Var i skolan som vanligt, drog till stallet efter och fixade sen red jag ut med Maja! Bara en massa bus, hästarna tyckte det var super kul och vart lite små busiga. Haha, har precis städat klart rummet. Ska väl snart sova. Ha det bra! //w

Av wilma Larsson - 14 maj 2014 09:52

Hej, förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat. Iaf, just nu sitter jag i skolan å har lektion. Har No, helt värdelöst. Men ni får ha det bäst så uppdaterar jag ikväll! Kram //w

Av wilma Larsson - 12 maj 2014 20:48

Hallå där! Hoppas eran dag har varit bra! Min funkade bra, bara jävligt trött! Efter skolan drog jag till stallet och gjorde det vanliga! Hoppade på åkern med min stjärna, hon hoppade super bra idag! Vi hoppade dock inge högt men det behövs inte, bara hon har bra framåtbjudning å gör som jag vill så är jag nöjd! Bästa hästen. Men ni får ha det bäst så länge. Nu ska jag ner till familjen och äta baguetter! Mums. //w

Ovido - Quiz & Flashcards