Alla inlägg under mars 2014

Av wilma Larsson - 30 mars 2014 21:52

Hej! Äntligen hemma, jag har haft en underbar vecka i vemdalen men det är så himla skönt att få komma hem och lägga sig i sin egna säng. Har saknat min polle jätte mycket, vill till hon nuuuuu. Saknar mitt hjärta också, hoppas jag får träffa han snart. Men jag är jätte trött så jag ska sova nu. Natti Natti. / / w

Av wilma Larsson - 28 mars 2014 19:25

Hej, kommer vara dålig uppdatering denna helg eftersom jag är i vemdalen. Vill vara social med familjen och ha det mysigt istället för att va på mobilen hela tiden. Ha det bäst! Kram kram. //w

Av wilma Larsson - 26 mars 2014 17:08

Hej. Är äntligen framme i vemdalen, har varit det ett tag men aa. Har åkt lite pulka i backen. Orkade inte blogga igår men aja. Hade praktik och gjorde samma igår igen. Sen trimmade jag dressyr på min polle, hon gick som en dröm. Bästa hästen. Sen träffade jag mitt hjärta! Just nu chillar jag bara i stugan. Ha det bäst! /w

Av wilma Larsson - 24 mars 2014 20:05

Hej hej. Har haft praktik idag, ska egentligen ha det hela veckan men vi åker till vemdalen på onsdag så det blir endast två dagar med praktik. Jag praktiserar på Svärdsjöridklubb, riktigt kul faktiskt! Vi började morgonen med att släppa ut hästarna, sen mockade vi och bytte vatten och fixade fodret osv. Sen red jag och Johanna (en annan tjej ifrån min skola i åttan som också praktiserar där) ut på Carsten och Warre. Skrittade bara och tog det lite lugnt. När vi kom tillbaka släpptevi ut dom igen åt lunch. Sen släppte vi in hästarna. Å sen drog jag och Johanna ut på en skritt vända igen på två andra hästar. Sen så var dagen slut och jag drog hem till mitt stall och gjorde det vanliga. Red ut på en barbacka tur, så himlans mysigt. Red förbi sågen så jag kunde inte låta bli att hoppa ett litet skutt. Trodde jag skulle ramla av men det gjorde jag inte. Haha. Men ni får ha det så bra läsare! Bye bye //w

Av wilma Larsson - 23 mars 2014 15:06

Hejsan. Mår ni bra? Jag mår själv bra, är lite trött bara. Jag har fixat min lillasyster idag bara för skojs skull. Hon är så galet fin. Sen drog jag till stallet, hade med mig mikkis. Hon ska rida jullan nu i veckan medans vi är borta. Hoppas det går bra men det tror jag. Just nu tar jag det bara lugnt, är ju som sagt väldigt trött, Zzzz.. haha. Men ni får ha det bäst! / / w

Av wilma Larsson - 22 mars 2014 23:06

Hallå där! Har ni haft en bra dag? Min har iallafall varit super bra. drog till stallet runt klockan 12, mockade och fixade och red. Red ett sten hårt hoppass! Både jag och jullan var helt slutkörda efter. Så imorgon blir det att skritta ut och bara ta det lugnt. Kom hem ca halv 4. Åt, duschade, fixade sen drog jag hem till världens bästa kille. Vi kollade på film och myste. Kom hem för ungefär en kvart sen. Ska alldeles strax sova. Ha det gött! //w

Av wilma Larsson - 22 mars 2014 11:36

Äntligen lördag och helg! Så himlans skönt. Att göra idag:
?äta frukost
?trimma jullan ordentligt.
?mocka osv.
?äta.
?duscha
?fixa mig.
?träffa mitt hjärta.
Vad har ni för er idag då? Kraam. //w

Av wilma Larsson - 20 mars 2014 16:22

Hej! Mår ni bra? Idag har det varit skola som vanligt, ska alldeles strax dra till stallet. Jag är riktigt jävla förbannad, min navelpiercing var infekterat, fullt med var osv så jag bestämde för att ta ut den och låta hålet vila lite. Men imorse när jag skulle sätta i den igen gick det inte. Jag vet inte om det beror på allt var eller om det har läkt igen. Jag hoppas innerligt att det är varet. Annars vet jag inte vad jag gör. Fml.. aja, hörs senare. // w

Ovido - Quiz & Flashcards