Alla inlägg den 21 juli 2014

Av wilma Larsson - 21 juli 2014 20:09

Nämen hallå kära läsare! Nu var det ett bra tag sen jag bloggade senast, tänkte faktiskt börja igen. Det har väl hänt en hel del sen sist, men det orkar jag inte skriva nu. Iaf, min älskade trav häst går ner i form i galoppen hur lätt som helst, känns så himla bra. Jag har börjat sprungit! Super skönt faktiskt, sen så har jag även börjar rott! Hahah, kan ni tänka mig i en båt å ro? Kunde knappt tänka mig själv, men gratis träning å det är super kul faktiskt! Idag har jag inte gjort så mycket, Sovit bort halva dagen så.. Kom iaf hem från stallet nyss, red ut å busade en massa. Får se om jag å Timmy skulle åka å bada eller inte. Men ni får ha det bäst. //w

Har även hittat min dröm moppe, är den inte ur snygg?????

Ovido - Quiz & Flashcards