Alla inlägg den 3 april 2014

Av wilma Larsson - 3 april 2014 21:43

Hej! Idag hade vi studiedag, så jag fick äntligen sova ut. Så himlans skönt. Så fort jag hade vaknat och ätit frukost drog jag till stallet. Klockan var runt tolv, mockade och fixade det vanliga. Red ut på min tös, lullade runt bara. När jag kom tillbaka till stallet såg jag att en ko låg och "rullade" sig, såg jätte konstigt ut. Så jag skyndade mig att ta av jullan sadel och träns och sprang ut i hagen. Sen gick jag till kossan och gissa vad som låg där? Jo en nyfödd söt liten kalv, den är svart med vitt huvud och runt ögonen är den svart. Ser ut som en liten panda. Haha. Kom hem vid halv sex, åt lite middag sen drog jag ut till jennie och kollade och pratade med henne medans hon red. Sen drog vi till min polle och friserade henne, bild kommer imorgon. Men det var allt för mig. Ha de bäst //w

Ovido - Quiz & Flashcards