Alla inlägg den 8 april 2014

Av wilma Larsson - 8 april 2014 20:35

Godkväll kära läsare! Hoppas ni har haft en bra dag! Själv har jag haft en helt okej dag, skola som vanligt. Tisdagar är en riktig rolig skoldag då vi har slöjd, musik och bild. På slöjden håller jag på att sy ett sommarlinne, är redan super nöjd och är inte klar ännu. Så får se om den blir användbar, men förhoppningsvis så! Jullan har tappat ena sin sko så jag kan inte rida så idag mockade jag bara och sen släppte jag in hästarna. Just nu sitter jag och äter kvällsfika. Ska snart sova.
Som ni såg i rubriken så är jag helt förstörd. Ramlade av jullan förra veckan och landade på nacken, så jag fick jätte ont i både rygg och nacke. Värken gick över efter nån dag men nu har den kommit tillbaka och är värre än sist. Som tur är så ska jag till kiropraktorn på fredag! Får se om det blir nå bättre men det tror jag nog. Men det var allt för mig idag! Ha det bäst! //w

Ovido - Quiz & Flashcards