Alla inlägg den 6 april 2014

Av wilma Larsson - 6 april 2014 23:05

Måste bara säga att jag är sjukt stolt över att vara ägare till en travare. Dom har verkligen hjärtat på rätt ställe och är så himla arbetsvilliga och gör allt för sin ägare. Iallafall min travare. Jag har ägt min polle i ca 7 månader och det går bara bättre och bättre, hon har verkligen utvecklats. Men nu vill jag börja träna för tränare! Hon skulle kunna gå så långt med rätt förutsättningar. Alla säger att travare inte är nåt att ha, dom kan inget. Det enda dom gör är att springa med huvudet rakt upp. Det är inte sant, travare kan bli sjukt fina ridhästar. Min är på god väg, det tar tid. Men det är värt varenda sekund. Det första jag fick höra när jag skulle låna jullan var "du kommer inte ha kul med henne" "hon kan inget" "hon bär inte upp sig själv" osv. Så onödiga kommentarer. Travare kan dom också! Jag lovar. Travare är den bästa hästen du kan ha, enligt mig! Jag behöver ingen super häst för 100 tusen. Jag har min travare som jag är stolt över att ha, för mig är hon bäst. För mig slår hon er alla tävlings hästar. Hon kan, hon är bäst. Hon är min stjärna, min bättre hälft. Hon lyser upp mina dagar. Min ängel <3

Ovido - Quiz & Flashcards