Alla inlägg den 24 april 2014

Av wilma Larsson - 24 april 2014 23:47

Hej. Ja, idag var hästen dyr. Så mjuk å så fin, hon jobbade verkligen på super bra. Bra framåt drivning å bjudning, riktigt stolt. Hon kan hon, min stjärna! Så himla roligt när det går bra! Världens bästa häst. Iaf, solade på förmiddagen, stallet på eftermiddagen sen tog jag en skön löprunda. Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Ha det bäst! //

Av wilma Larsson - 24 april 2014 12:22

Hej. Vädret är på topp idag igen, så jag ligger ute vid poolen och solar. Så himla skönt. Åt frukost ute vid poolen också, åt vaniljkvarg med blåbär och hallon till, super gott. Rekommenderas stort. Vi får se om jag bloggar mer senare ikväll eller inte. Men ni får ha det bäst så ska jag fortsätta med att sola och njuta. //w

Ovido - Quiz & Flashcards