Alla inlägg den 9 april 2014

Av wilma Larsson - 9 april 2014 22:03

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag. Jag mår själv bra och har haft en helt okej dag. Först skolan, sen konfirmation och sist stallet. Iallafall, jag har funderat på en sak. Vad tycker ni om att folk lägger sig i en Annas liv? Jag tycker det är sjukt omoget. Jag kan själv ha lagt mig i saker jag egentligen inte ska men har endast gjort det pga att en kompis varit ledsen eller nåt liknande. Men tex om nån har gjort slut med sin tjej/kille och har en super bra kill/tjejkompis så får den kompis massa anklagelser om att det är dens fel, osv osv. Det tycker jag är lågt. Det kan vara att personen gjorde slut för att den inte hade nå känslor kvar för personen å då ska inte kompisen få massa anklagelser. Folk som inte vet något ska inte lägga sig i, punkt. Flera personer har sagt att jag inte ska lägga mig i, å det är nåt jag försöker sluta med eftersom jag själv blir sjukt arg och irriterad när folk lägger sig i mitt liv. Man blir sårad, oftast eftersom personen oftast inte har en aning om vad som har hänt. Kan man inte bara sköta sitt eget liv? På riktigt. Jag blir förbannad. Sååå sjukt lågt. Jag vet inte hur texten blev men aja, behövde få ut mig detta. Kram //w

Ovido - Quiz & Flashcards