Alla inlägg den 12 mars 2014

Av wilma Larsson - 12 mars 2014 21:14

Hej. Idag har dagen varit ganska dålig, jag har haft världens humörsväningar så det bara smäller om det, så jag har varit ganska grinig (Jätte mycket). Iallafall, efter skolan hade vi konfirmation, va helt okej. Vi pratade om relationer och kärlek. Efter det åkte jag till stallet och släppte in hästarna, bästa jenny mockade åt mig idag. Sen gick jag hem för att jag trodde att mamma var på träning med killarna men det var hon inte så jag gick i onödan. Fast lite motion skadar ju inte, haha. Saknar mitt "blonda" hår så himla mycket, trivs inte så bra i min "nya" hårfärg :( Just nu ligger jag i sängen och finular lite. Ska alldeles strax ta och sova, så himla trött. Zzzzzzz. Justja, imorse gav jag mig fan på att jag skulle få i min nya navelpiercing, och gissa vad? Jag fick det, så nu är wilmut glad :D men ni får ha det bäst läsare. // w

Ovido - Quiz & Flashcards