Alla inlägg den 3 mars 2014

Av wilma Larsson - 3 mars 2014 21:44

Hallå där, mår ni bra? Det hoppas jag att ni gör. Själv har jag en liten dålig dag, vet inte riktigt varför. Men en allmänt dålig dag bara. Iallafall, skoldagen gick helt okej. Var ganska chill lektioner. Men ändå är jag helt slut, inte van av att gå upp så tidigt. Haha, dax att vänja sig. Helvetet har ju börjat nu... efter skolan drog jag till stallet och gjorde det vanliga. Jullan var avslappnad och bjöd på sig själv, jobbade på fint. Men efter ett tag fick hon nå fnatt och vart jätte pigg så jag vart tvungen att galoppera av henne. Sen nattade jag hästarna, när jag kom hem åt jag lite sen kom timpan så vi drog ut och åkte epa en sväng. Å just nu ligger jag i sängen och finular lite och myser med katten. Men ni får ha det så gött läsare. Hejsvejs så länge! //w

Av wilma Larsson - 3 mars 2014 07:42

Jaha, då var detta lov slut då. Det gick sjukt fort, men kul har det varit. Hoppas erat lov har varit bra. Iallafall, snart är det dax för skola, känner mig inte speciellt taggad men aja. Bloggar nog ikväll igen om jag har lust! Hejsvejs. //w

Ovido - Quiz & Flashcards