Alla inlägg den 2 mars 2014

Av wilma Larsson - 2 mars 2014 22:16

Hej kära läsare! Idag har det varit en underbar dag, hoppas eran också varit det. Iallafall, mitt på dagen drog jag till stallet och fixade och red. Red dressyr på åkern, gick jättebra. Hon hade bra framåtbjudning och gjorde sitt bästa. Underbara häst. Sen kom tildis hit och vi drog ut och skulle fota lite fina bilder, gick sisådär då båda höll på att frysa ihjäl och ingen kunde vara seriös. Aja, haha. Sen tog vi det lugnt bara, senare på kvällen kom Carl hit, vi gjorde inte så mycket myste lite. Sen kom jag på att jag hade insläpp så vi tog bussen till stallet och släppte in hästarna sen gick vi hem. Å just nu ligger jag i sängen och skriver med mina underbara vänner! Fått så fina meddelande från dom, kärlek till dessa underbara vänner ! Det var allt för mig, kram på er. //w

Ovido - Quiz & Flashcards