Alla inlägg den 10 mars 2014

Av wilma Larsson - 10 mars 2014 21:16

Hallå där! Mår ni bra? Jag mår själv sisådär, varför får ni veta strax. Igår blogga jag inte, hade inte tid. Men iallafall, hade musikcafé igår igen så fick fixa stallet tidigt. På musikcafét gick det sisådär. Vi allihopa sjöng mycket bättre osv, men publiken var jätte "svårflörtad" och vi drog inte in lika mycket som i lördags. Sen på kvällen kom tildis hit och sov här. Idag hade vi friluftsdag och jag och tildis åkte längdskidor vilket inte alls gick bra, åkte ca 10 min. Haha, det var jätte pinsamt då det var massa elit åkare där som tränade inför för-vm. När vi kom hem drog vi till stallet, jag skjutsade tilda på cykeln, sen är ju vi så himla klantiga så vi ramlade med cykeln, på en raksträcka när det inte gick fort allt. Så nu är jag och tilda helt blåslagna, så har ont i hela kroppen. Jävla cykel, haha. Iallafall, vi dumpade cykeln och gick till stallet och fixade allt. Tog lite kort på min stjärna! //w

Ovido - Quiz & Flashcards