Alla inlägg den 4 mars 2014

Av wilma Larsson - 4 mars 2014 21:17

Haha, såg att det vart jätte konstigt i texten. Men hoppas ni förstår ändå. Kramis.

Av wilma Larsson - 4 mars 2014 21:14

Hallå. Är så himla trött så jag orkar knappt blogga, men jag gör det ändå. Iallafall, skolasom vanidag, sen srall. Behövde bara då underbara Jenny mockade åt mig. Vart bjuden på bullfika inne hos henne sen så vi satt och pratade lite och så busade jag med hennes små söta tvillingar, saga och lova. Hur söta som helst och mycket energi hade dom också. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt och nu ligger jag i sängen med huvudvärk och är jätte trött. Tänkte faktiskt ta och sova snart, lägga mig i tid alltså. Känner att jag är så himla trött just nu så jag vill bara sova sova sova, Zzzz. //w

Ovido - Quiz & Flashcards