Alla inlägg den 5 mars 2014

Av wilma Larsson - 5 mars 2014 22:11

Hej! Mår ni bra? Det hoppas jag att ni gör :) själv mår jag sisådär. Men försöker vara glad iallafall, lyckas också sisådär. Haha. Iallafall, idag har jag varit i skolan. Var en seg och tråkig dag, efter skolan drog jag och tilda in till stan. Hon köpte en tröja som hon ska ha till musikcafét, ett armband, örhängen och hårnålar. Jag köpte en ny navelpiercing, ett armband och hårnålar. Men jag kan tyvärr inte byta navelpiercing på ett bra tag då min navel varar konstant typ. Det suger kan jag lova er. Iallafall, kom hem runt 6, åkte till stallet vid 7, mockade och fixade foder, hö och vatten. Släppte in hästarna och myste en massa med dom, sen nattade jag dom och bästa mammi kom och hämtade mig. Jag åt när jag kom hem, sen tog jag ett varmt bad/dusch och just nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Skönt. Hoppas eran dag har varit bra! Godnatt kära läsare. //w

Ovido - Quiz & Flashcards