Alla inlägg den 8 mars 2014

Av wilma Larsson - 8 mars 2014 22:23

Hej! Dålig bloggning, jag vet. Men har inte haft lust. Iallafall, igår var det skola som vanligt. Efter skolan drog jag och tilda till stallet. Mockade och fixade åt både mig och Jenny. Sen skulle vi longera jullan men hon tyckte inte alls att det var kul så hon stegra och vart helt tokig. Det kändes som om att hon var rädd på nåt sätt så inge mer longering för oss inte. Sen på kvällen drog jag och tilda till Svärdsjö för att öva inför musikcafét som var idag. Efter det åt vi pizza på plankan, gött. Sen åkte vi hem och sov. Idag var jag i stallet och fixade och red.Hade pigg och onknasig polle idag då det blåste som bara den. Sen på eftermiddagen hade vi musikcafét, gick ganska bra. Lite små missar här och där men annars var det bra. Har även tagit ur min navel piercing då det har varat så himla mycket, gjorde rent ordentligt i hålet och på piercingen. Tänkte byta till min nya piercing men den var alldeles för kort, suck... så nu vill jag köpa en ny som jag kan byta till som inte är för kort.. tröttnat på min nu. Iallafall, ligger i sängen just nu och ska alldeles strax sova, upp tidigt imorgon så jag hinner fixa hästen innan musikcafét imorgon. Så natti natti! //w

Ovido - Quiz & Flashcards