Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

kort torsdag, fräscht rum, myys.

Av wilma Larsson - 6 mars 2014 20:30

Hejsan svejsan! Mår ni bra? Jag mår själv bättre, fortfarande lite nere och vet fortfarande inte varför. Ganska drygt att inte veta så jag inte kan göra nåt åt det men aja, dax att sluta klaga tycker jag. Iallafall idag var det kort torsdag vilket innebär att vi slutar tidigare än vanligt. Slutade halv ett idag, riktigt skönt. När jag kom hem drog jag till stallet och fixade och red, skulle trimma lite dressyr men kände att jag inte var på humör för det så jag red ut istället. När jag kom hem åt jag sen städade jag mitt rum, nu är det riktigt fräscht och man det känns mycket mysigare. Har tänt lite ljus också, ännu mysigare <3. Just nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik och tänker lite. (Mycket) tankarna tar över hjärna, haha. Nädå men har mycket att tänka på. Tänkte ta och läsa igenom alla låtar. Det är ju nu på lördag vi ska ha musikcafét, jag är faktiskt ganska nervös. Men det ska nog gå bra bara vi får värma upp rösten ordentligt, det behöver iallafall jag annars kan jag inte sjunga dom höga tonerna och det är nästintill bara höja toner. Lite före och efter bilder på rummet + lite andra. Kramis //w

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma Larsson - 31 juli 2014 12:32

Hejsan!! Vaknade runt 12, gick ut och plockade hallon sedan fixade jag frukost. Så just nu sitter jag och äter, ska väl ut å sola sen. Men det var allt för just nu, får se om det blir nåt mer inlägg senare idag, ha det bra! //w [Bild] ...

Av wilma Larsson - 29 juli 2014 18:31

Hej! Har inte kunnat blogga pga att vårt modem gick sönder när det åskade men nu är det fixat så nu är det bara att köra igång med bloggningen igen! Idag åkte jag å familjen iväg å badade vid Storsjön (vi kallar det så men det heter nåt annat) var ga...

Av wilma Larsson - 24 juli 2014 00:28

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag! Idag har jag solat å badat med Elin, sen åkte jag å Tildis å sålde lotter på gammelgårn å efter det åkte vi in på cruising, kom hem för ett litet tag sen så vi ska alldeles strax sova! Det var allt, ha det bra //w ...

Av wilma Larsson - 22 juli 2014 20:02

Godkväll! Hoppas eran dag har varit minst lika bra som min, efter morgon turen har jag solat å badat en massa i poolen, alltså en lugn dag men det har varit så sköönt!! Å det var riktigt skönt att starta dagen tidigt med en löprunda. Ska iaf åka å ba...

Av wilma Larsson - 22 juli 2014 09:19

Godmorgon!! Uppe med tuppen idag! Vaknade runt halv sju å kunde inte somna om, suck. Så runt kvart över åtta tog jag på mig träningskläder å drog ut å sprang! Super skönt, sprang runt 40 min. Sitter ute vid poolen nu och nyss ätit frukost! Ska strax ...

Ovido - Quiz & Flashcards